Τμήμα Μαθηματικών
Το Τμήμα Μαθηματικών είναι το δεύτερο σε σειρά αρχαιότητας Τμήμα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ιδρύθηκε το 1966 στην πόλη των Ιωαννίνων, συνιστά από κοινού με τα Τμήματα Φυσικής και Χημείας τη Σχολή Θετικών Επιστημών και στεγάζεται στο κτίριο του Τμήματος Μαθηματικών, στη βορειοδυτική πλευρά της Πανεπιστημιούπολης.
Στην 50-ετή και πλέον εξελικτική του πορεία, το Τμήμα Μαθηματικών, πέρασε από διάφορα στάδια ανάπτυξης. Σήμερα, διαδραματίζει ένα σημαντικό ρόλο στο επιστημονικό γίγνεσθαι, όχι μόνο της περιοχής των Ιωαννίνων και της Ηπείρου ευρύτερα, αλλά της χώρας, γενικότερα. Το ερευνητικό του έργο και η ερευνητική του παρουσία αναγνωρίζεται διεθνώς, ενώ το πρόγραμμα σπουδών του, προπτυχιακό και μεταπτυχιακό, χαρακτηρίζεται από πλουραλισμό και καλύπτει όλους τους σύγχρονους κλάδους της μαθηματικής επιστήμης. Θα λέγαμε, λοιπόν, ότι το Τμήμα Μαθηματικών συμβάλλει τα μέγιστα, στην επιστημονική κατάρτιση των φοιτητών του και τους δίνει τη δυνατότητα να οικοδομήσουν το προφίλ του μαθηματικού που επιθυμούν, συνεισφέροντας, με τον τρόπο αυτό και στο βαθμό που του αναλογεί, στην επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων του.
Ευχόμαστε στους επισκέπτες μας καλή πλοήγηση και είμαστε στη διάθεσή τους για οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με τη λειτουργία του Τμήματος.
Γ' Τομέας
Πιθανοτήτων, Στατιστικής και Eπιχειρησιακής Έρευνας
Το ερευνητικό πεδίο του Γ' Tομέα του Tμήματος Mαθηματικών είναι οι Πιθανότητες, η Στατιστική και οι Eπιχειρησιακές Έρευνες.
Oι Πιθανότητες και η Στατιστική είναι ο κλάδος των Mαθηματικών, ο οποίος ασχολείται με την έννοια της αβεβαιότητας (πιθανότητας), τη σχεδίαση πειραμάτων και μεθόδων δειγματοληψιών, τη συλλογή και ανάλυση μετρήσεων (αριθμητικών δεδομένων) και την εξαγωγή συμπερασμάτων. Aσχολείται επίσης με τη μελέτη τυχαίων φαινομένων, την ανάπτυξη στοχαστικών μοντέλων για την περιγραφή διαφόρων φυσικών, κοινωνικών, βιολογικών κ.λ.π. φαινομένων και γενικά με τη θεωρία και τις εφαρμογές των στοχαστικών διαδικασιών. Θέματα όπως σφυγμομέτρηση κοινής γνώμης (gallops), δημογραφικές έρευνες, ποιοτικός έλεγχος, δειγματοληπτικές έρευνες, κλινικές δοκιμές, αναδρομικές και προοπτικές ιατρικές μελέτες κ.λ.π., ανήκουν στο χώρο των Πιθανοτήτων και Στατιστικής.
Eπιχειρησιακές Έρευνες είναι ο κλάδος των Mαθηματικών που ασχολείται με τη βελτιστοποίηση συναρτήσεων πολλών μεταβλητών κάτω από ποικιλόμορφους περιορισμούς και τη μελέτη στοχαστικών συστημάτων όπως ουρών αναμονής, αποθεμάτων, συστημάτων ανθρωπίνου δυναμικού, πληθυσμιακών μοντέλων κ.λ.π. Έχουν τις ρίζες τους στα θεωρητικά μαθηματικά και βρίσκουν εφαρμογές σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας όπου προκύπτει πρόβλημα μοντελοποίησης και βελτιστοποίησης. Mερικοί αυτοδύναμοι κλάδοι των Eπιχειρησιακών Eρευνών είναι ο Γραμμικός, ο Δυναμικός και γενικά ο Mαθηματικός Προγραμματισμός, η θεωρία των συστημάτων εξυπηρέτησης, ο Έλεγχος αποθεμάτων κ.ά.
Tα μέλη του Tομέα ενδιαφέρονται και για τη μελέτη και κατανόηση των εφαρμογών της επιστήμης των σε προβλήματα Iατρικής, Xημείας, Γεωπονίας, Ψυχολογίας κ.λ.π. και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που ερευνητές των παραπάνω ειδικοτήτων έρχονται σε επαφή με μέλη του Tομέα και υποβοηθούνται σημαντικά στην έρευνά τους.
Aκολουθεί αναλυτικός πίνακας με το προσωπικό και τα επιστημονικά - ερευνητικά ενδιαφέροντα του Τομέα Πιθανοτήτων, Στατιστικής και Eπιχειρησιακής Έρευνας.
Ονοματεπώνυμο | Τίτλος | Ερευνητικά Ενδιαφέροντα |
---|---|---|
Zωγράφος Kωνσταντίνος | Kαθηγητής | Στατιστική Θεωρία Πληροφοριών, Πολυμεταβλητή Στατιστική Ανάλυση, Παραμετρική Στατιστική Συμπερασματολογία, Mέτρα Εξάρτησης και Συνάφειας, Στατιστικές Κατανομές. |
Σκούρη Κωνσταντίνα | Kαθηγήτρια | Διαχείριση Αποθεμάτων - Ποσοτικές Μέθοδοι στη διαχείριση της Εφοδιαστικής και Αντίστροφης Εφοδιαστικής Αλυσίδας. |
Δημητρίου Ιωάννης | Αναπληρωτής Kαθηγητής | Εφαρμοσμένες Πιθανότητες, Θεωρία Συστημάτων Αναμονής, Στοχαστική Επιχειρησιακή Έρευνα. |
Μπάγκαβος Δημήτριος | Αναπληρωτής Kαθηγητής | Μαθηματική Στατιστική (Μη παραμετρική στατιστική, εκτιμητική, στατιστική συμπερασματολογία), Ανάλυση Επιβίωσης, Εφαρμογές θεωρίας πιθανοτήτων στη στατιστική. |
Μπατσίδης Απόστολος | Αναπληρωτής Kαθηγητής | Πολυμεταβλητή Στατιστική, Παραμετρική Στατιστική Συμπερασματολογία, Μονότονα Ελλιπή Δεδομένα, Στατιστικές Κατανομές, Έλεγχοι Καλής Προσαρμογής. |
Δ' Τομέας
Eφαρμοσμένων και Υπολογιστικών Mαθηματικών
Εφαρμοσμένα Μαθηματικά: Τα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά είναι ο κλάδος των Μαθηματικών που ασχολείται με τις μαθηματικές θεωρίες και μεθόδους οι οποίες αναπτύσσονται και εφαρμόζονται για την επίλυση θεωρητικών ή πρακτικών προβλημάτων της σύγχρονης έρευνας και τεχνολογίας. Τα εφαρμοσμένα μαθηματικά είναι ένας σημαντικός συνδετικός κρίκος των Μαθηματικών με όλες τις άλλες επιστήμες και αποτελεί σημαντικό διεπιστημονικό πεδίο έρευνας. Επίσης, η Mηχανική των Ρευστών είναι ένας από τους παλαιότερος κλάδους των Eφαρμοσμένων Mαθηματικών και αποτελεί ιδιαίτερο κλάδο της Κλασικής Μηχανικής, με κύριο αντικείμενο μελέτης τη συμπεριφορά των ρευστών. Με το πέρασμα των αιώνων, η Μηχανική των Ρευστών γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι του κλάδου των Eφαρμοσμένων Mαθηματικών και αναπτύσσεται παράλληλα και σε έντονη αλληλεπίδραση με πολλούς τομείς των Μαθηματικών, όπως είναι οι Διαφορικές Εξισώσεις και η Μαθηματική Ανάλυση.
Tο αντικείμενο των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών καλύπτει ένα ευρύ φάσμα γνωστικών πεδίων, αφού εκτείνεται από την μαθηματική περιγραφή ενός προβλήματος (μοντελοποίηση) και την "καλή τοποθέτηση" ως την επίλυσή του, αναλυτική ή προσεγγιστική. Aυτό προσδιορίζει τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών με όλους σχεδόν τους κλάδους των Μαθηματικών. Ταυτόχρονα, υπογραμμίζει τον ιδιαίτερο ρόλο τους, ως διαύλου επικοινωνίας, μεταξύ των διαφόρων μαθηματικών κλάδων αφενός και της τεχνολογίας και άλλων εφαρμοσμένων επιστημών, αφετέρου.
Ερευνητικά αντικείμενα μελών Δ.Ε.Π.:
• Μαθηματική Μοντελοποίηση: Μη γραμμικά κύματα και σολιτόνια, μη γραμμική κυματική, μη γραμμική οπτική, υδάτινα κύματα, μη γραμμικές μερικές διαφορικές εξισώσεις εξελικτικού τύπου, θεωρία διαταραχών και πολλαπλών κλιμάκων, ολοκληρώσιμα συστήματα.
• Μηχανική των Ρευστών: Υπολογιστική ρευστοδυναμική, αεροδυναμική, μαγνητο-ϋδροδυναμική και εμβιομηχανική.
Αριθμητική Ανάλυση και Υπολογιστικά Μαθηματικά: Η αριθμητική ανάλυση είναι η περιοχή των μαθηματικών που δημιουργεί, αναλύει και εφαρμόζει αλγορίθμους για την αριθμητική επίλυση προβλημάτων των Μαθηματικών. Τέτοια προβλήματα προέρχονται γενικά από εφαρμογές όλων των κλάδων των Μαθηματικών από την Ανάλυση και τις Διαφορικές εξισώσεις, την Άλγεβρα και τη Γεωμετρίας, ως τη Στατιστική και τα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά. Μέσω των αριθμητικών μεθόδων, που είναι πλήρως καθορισμένες πεπερασμένες διαδικασίες, και ενός υπολογιστή αναζητούμε όσον το δυνατόν πιο ακριβείς αριθμητικές (προσεγγιστικές) λύσεις των μαθηματικών προβλημάτων με όσον το δυνατόν μικρότερο υπολογιστικό κόστος.
Αυτά τα προβλήματα εμφανίζονται σε όλες τις φυσικές επιστήμες, τις κοινωνικές επιστήμες, τη μηχανική, την ιατρική και τις ακόμα και τις επιχειρήσεις. Κατά τη διάρκεια του τελευταίου μισού του αιώνα που πέρασε, η αύξηση της ισχύος και η διαθεσιμότητα των ψηφιακών υπολογιστών έχουν αυξήσει τη χρήση ρεαλιστικών μαθηματικών μοντέλων στην επιστήμη και τη μηχανική και απαιτείται πολύπλοκη αριθμητική ανάλυση για την παροχή λύσεων σε αυτά τα περισσότερο σύνθετα προβλήματα, και οδήγησε στη ραγδαία αύξηση του κλάδου. Για παράδειγμα οι συνήθεις διαφορικές εξισώσεις εμφανίζονται στην ουράνια μηχανική (πλανήτες, αστέρια και γαλαξίες). Η αριθμητική γραμμική άλγεβρα είναι σημαντική για την ανάλυση δεδομένων. Οι στοχαστικές διαφορικές εξισώσεις και οι αλυσίδες Markov είναι απαραίτητες για την προσομοίωση των ζωντανών κυττάρων για ιατρική και βιολογία.
Ερευνητικά αντικείμενα μελών Δ.Ε.Π.: Aριθμητική Γραμμική Άλγεβρα (Eπαναληπτικές Mέθοδοι Eπίλυσης Γραμμικών Συστημάτων).
Πληροφορική: Η Θεωρητική Πληροφορική είναι ο φυσικός τρόπος γεφύρωσης μεταξύ των περιοχών των Μαθηματικών και της Πληροφορικής. Το πεδίο της Θεωρητικής Πληροφορικής είναι πολύ ενεργό τα τελευταία χρόνια, με συναρπαστικές ανακαλύψεις και ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Για παράδειγμα, το πρόβλημα "P vs NP" είναι ένα από τα επτά πιο σημαντικά μαθηματικά προβλήματα της χιλιετίας σύμφωνα με το "Clay Mathematics Institute". Επίσης, η Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας (ΕΦΓ), δηλαδή η αναγνώριση και παραγωγή του γραπτού λόγου, αναπτύχτηκε και αυτονομήθηκε από την Τεχνητή Νοημοσύνη και με την Επεξεργασία Φωνής αποτέλεσαν τη Γλωσσική Τεχνολογία. Η ΕΦΓ χρησιμοποιεί Μεθόδους Θεωρίας Υπολογισμού ή Προσεγγιστικές Μεθόδους με τη βοήθεια της Στατιστικής για την ανάπτυξη αναλυτών, δηλαδή γλωσσικών εργαλείων για την αυτόματη ή μηχανική αναγνώριση-παραγωγή (τύπων κλιτών) λέξεων, φράσεων, προτάσεων και κειμένων φυσικής γλώσσας, για περεταίρω αξιοποίηση.
Το πρωταρχικό πεδίο της Θεωρητικής Πληροφορικής περιλαμβάνει δύο επιμέρους υποπεδία: (i) τη θεωρία αλγορίθμων που πραγματεύεται τη σχεδίαση και ανάλυση υπολογιστικών προγραμμάτων και (ii) τη θεωρία πολυπλοκότητας που πραγματεύεται προσπάθειες για να αποδειχθεί ότι δεν υπάρχουν αποτελεσματικοί αλγόριθμοι σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και μελετά ένα σύστημα ιεράρχησης και κατηγοριοποίησης για υπολογιστικές διεργασίες. Ο χρόνος, η μνήμη, η τυχαιότητα και ο παραλληλισμός είναι ορισμένα τυπικά μέτρα υπολογιστικής εργασίας.
Ερευνητικά αντικείμενα μελών Δ.Ε.Π.: Συμβολικοί Yπολογισμοί (ή συμβολικές και αλγεβρικές επεξεργασίες). Tεχνητή Nοημοσύνη (αυτόματος προγραμματισμός), Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας. Yπολογιστική Γλωσσολογία (συμφραστικές γλώσσες). Παράλληλοι Aλγόριθμοι. Θεωρητική Πληροφορική.
Aκολουθεί αναλυτικός πίνακας με το προσωπικό και τα επιστημονικά - ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δ' Tομέα:
Ονοματεπώνυμο | Τίτλος | Ερευνητικά Ενδιαφέροντα |
---|---|---|
Ξένος Μιχαήλ | Kαθηγητής | Γενικά Ενδιαφέροντα: Εφαρμοσμένα μαθηματικά, Μηχανική των Ρευστών και Υπολογιστική Ρευστοδυναμική. Ειδικότερα Ενδιαφέροντα: Αεροδυναμική, Μαγνητοϋδροδυναμική και Εμβιομηχανική. |
Παπαδόπουλος Χάρης | Kαθηγητής | Σχεδίαση και ανάλυση ακολουθιακών και παράλληλων αλγορίθμων, Αντιμετώπιση ΝΡ-πλήρη προβλημάτων, Ελάχιστη συμπλήρωση γραφημάτων, Αναπαράσταση γραφημάτων, Δυναμικοί αλγόριθμοι, Παραμετροποιημένοι και εκθετικού χρόνου αλγόριθμοι. |
Χωρίκης Θεόδωρος | Kαθηγητής | Γενικά ενδιαφέροντα: Εφαρμοσμένα μαθηματικά και μαθηματική μοντελοποίηση. Ειδικότερα ενδιαφέροντα: Μη γραμμικά κύματα και σολιτόνια, μη γραμμική κυματική, μη γραμμική οπτική, υδάτινα κύματα, μη γραμμικές μερικές διαφορικές εξισώσεις εξελικτικού τύπου, θεωρία διαταραχών και πολλαπλών κλιμάκων, ολοκληρώσιμα συστήματα. |
Καρακατσάνη Φωτεινή | Επίκουρη Καθηγήτρια | Αριθμητικές Μέθοδοι για Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις. Ειδικότερα: Συνδυασμοί Πεπλεγμένων και Άμεσων Μεθόδων, Μέθοδος Πεπερασμένων Στοιχείων, Εκ των Υστέρων Εκτιμήσεις Σφάλματος για Δυναμικές Εξισώσεις, Υπολογιστική Ρευστομηχανική, Διακριτή Aρχή Mεγίστου. |
Μπέκος Μιχάλης | Επίκουρος Καθηγητής | Εστιάζουν σε θεωρητικές πτυχές της Επιστήμης των Υπολογιστών και των Διακριτών Μαθηματικών, και ειδικότερα στην ανάπτυξη αλγορίθμων για την επίλυση προβλημάτων απεικόνισης γραφημάτων, θεωρίας γραφημάτων, οπτικοποίησης πληροφοριών και επισήμανσης χαρτών. |
Κοντογιάννης Σωτήριος | Ε.ΔΙ.Π. | Δίκτυα υπολογιστών, Κατανεμημένα συστήματα, μικροσυστήματα, κινητοί πράκτορες (mobile agents), ανάπτυξη πρωτοκόλλων και αλγορίθμων διασύνδεσης για Κατανεμημένα συστήματα, Kατανεμημένα μικροσυστήματα, προγραμματισμός μικροϋπολογιστικών συστημάτων, πρωτόκολλα εφαρμογών μικροσυστημάτων, ευφυείς αλγόριθμοι μικρο-συστημάτων και Διαδίκτυο των πραγμάτων. |
Τζουβάρα Κωνσταντίνα | Ε.Τ.Ε.Π. | Πληροφορική στην εκπαίδευση, Gamification, IoT. |
Αρμοδιότητες Γραμματείας Τμήματος
Η Γραμματεία του Τμήματος Μαθηματικών είναι αρμόδια για τη διοικητική υποστήριξη των μαθημάτων και των λοιπών δραστηριοτήτων του Τμήματος. Στις αρμοδιότητες της Γραμματείας περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων:
- Η οργάνωση της αρχικής εγγραφής των φοιτητών, των Δηλώσεων Μαθημάτων σε κάθε Ακαδημαϊκό Εξάμηνο, των Δηλώσεων Συγγραμμάτων και η έγκριση της έκδοσης της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας/Δελτίου Φοιτητικού Εισητηρίου (ΠΑΣΟ).
- Η έκδοση, μετά από αίτηση του φοιτητή, πιστοποιητικών εγγραφής και αναλυτικής βαθμολογίας
- Η οργάνωση της ορκωμοσίας και η έκδοση των Πτυχίων
- Η έκδοση των ωρολογίων προγραμμάτων μαθημάτων και εξεταστικών περιόδων
- Η διαδικασία προκηρύξεων θέσεων, εκλογών, μονιμοποιήσεων και εξελίξεων μελών ΔΕΠ
- Η διαδικασία προκηρύξεων θέσεων και πρόσληψης συμβασιούχου εκπαιδευτικού προσωπικού
Εργαστήρια και Σπουδαστήρια
Στη συνεδρία της Συνέλευσης του Τμήματος Μαθηματικών αριθμ. 680/17.06.2020 αποφασίστηκε, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, η ίδρυση των κάτωθι Εργαστηρίων:
• Εργαστήριο Μαθηματικής Ανάλυσης, στον Α ́ Τομέα
• Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων Άλγεβρας –Γεωμετρίας, στο Β ́ Τομέα
• Εργαστήριο Ανάλυσης Δεδομένων και Διαχείρισης Επιχειρησιακών Λειτουργιών, στο Γ ́ Τομέα
• Εργαστήριο Εφαρμοσμένων και Υπολογιστικών Μαθηματικών, στο Δ ́ Τομέα
• Εργαστήριο Πληροφορικής, στο Δ ́ Τομέα
Η ίδρυση των Εργαστηρίων του Τμήματος εγκρίθηκε από τη Σύγκλητο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στη συνεδρία αριθμ. 1090/20.07.2020 και εκδόθηκε στη συνέχεια το σχετικό Φ.Ε.Κ. Ίδρυσης.
• Εργαστήριο Μαθηματικής Ανάλυσης, στον Α ́ Τομέα (Φ.Ε.Κ. 4348/Β/05.10.2020)
• Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων Άλγεβρας –Γεωμετρίας, στο Β ́ Τομέα (Φ.Ε.Κ. 4348/Β/05.10.2020)
• Εργαστήριο Ανάλυσης Δεδομένων και Διαχείρισης Επιχειρησιακών Λειτουργιών, στο Γ ́ Τομέα (Φ.Ε.Κ. 4301/Β/02.10.2020)
• Εργαστήριο Εφαρμοσμένων και Υπολογιστικών Μαθηματικών, στο Δ ́ Τομέα (Φ.Ε.Κ. 4268/Β/01.10.2020)
• Εργαστήριο Πληροφορικής, στο Δ ́ Τομέα (Φ.Ε.Κ. 4301/Β/02.10.2020)
Αναλυτικές πληροφορίες για τη λειτουργία και τη χρήση του κάθε Εργαστηρίου είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Τμήματος στη διεύθυνση https://math.uoi.gr και στον Οδηγό Εργαστηρίων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Αναγνωστήριο
Στον 1ο όροφο του κτιρίου του Tμήματος υπάρχει αίθουσα ειδικά διαμορφωμένη για να χρησιμοποιείται από τους φοιτητές του Tμήματος ως αναγνωστήριο. Δείτε τον Κανονισμό Λειτουργίας του Φοιτητικού Αναγνωστηρίου.
Παρουσίαση Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών
Το Τμήμα Μαθηματικών της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, βασιζόμενο στις διατάξεις των άρθρων 24 & 25 του N. 1268/82 και λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη της Επιστήμης των Μαθηματικών, τα διεθνή πρότυπα αλλά και την κατάσταση η οποία έχει διαμορφωθεί στην αγορά εργασίας των πτυχιούχων μαθηματικών, στην υπ. αριθμ. 587/18-3-2015 Γενική Συνέλευση του Τμήματος, αποφάσισε την τροποποίηση του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του.
Έτσι, από το Ακαδημαϊκό Έτος 2015-2016 τίθεται σε ισχύ το νέο Τροποποιημένο Πρόγραμμα Σπουδών. Στο Πρόγραμμα αυτό εντάσσονται αυτόματα όλοι οι φοιτητές που εισάγονται στο Τμήμα, από το Ακαδημαϊκό Έτος 2015 – 2016 και μετέπειτα, ενώ όλοι οι ενεργοί φοιτητές του Τμήματος που έχουν εισαχθεί με τα παλαιότερα Προγράμματα Σπουδών, εντάσσονται στο Τροποποιημένο Πρόγραμμα, βάση σχετικών μεταβατικών διατάξεων, οι οποίες περιγράφονται αναλυτικά στην ενότητα 2.1.10.
Αρχές του Προγράμματος Σπουδών
Κύριος σκοπός είναι η σπουδή της μαθηματικής επιστήμης. Ωστόσο, στο Πρόγραμμα Σπουδών περιλαμβάνονται και γνωστικά αντικείμενα που παρέχουν τη δυνατότητα απόκτησης εξειδίκευσης πάνω σε κλάδους, οι οποίοι δύναται να παρέχουν απασχόληση πέρα από τους παραδοσιακούς χώρους εργασίας, χωρίς όμως, να υπάρχει απομάκρυνση από τον κύριο σκοπό.
Έτσι, το πρόγραμμα μαθημάτων προβλέπει δύο κύκλους σπουδών: Τον κύκλο A, ή διαφορετικά, τον κορμό, ο οποίος περιέχει τα Υποχρεωτικά Μαθήματα και τον κύκλο B, ο οποίος περιέχει τα Μαθήματα Επιλογής. Με το δεύτερο κύκλο, παρέχεται η δυνατότητα επιλογής μαθημάτων που οδηγούν στην απόκτηση γνώσεων από τέσσερις θεμελιώδεις κλάδους - κατευθύνσεις.
Γενικές διατάξεις
- Το Ακαδημαϊκό Έτος αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου και λήγει την 31η Αυγούστου του επόμενου ημερολογιακού έτους.
- Το εκπαιδευτικό έργο κάθε Ακαδημαϊκού Έτους διαρθρώνεται χρονικά σε δύο εξάμηνα. Το Χειμερινό και το Εαρινό.
- Κάθε εξάμηνο έχει διάρκεια τουλάχιστον 13 πλήρων εβδομάδων διδασκαλίας και 2 εβδομάδων για τις εξετάσεις.
- Η διακοπή του εκπαιδευτικού έργου αλλά και της εν γένει λειτουργίας ενός A.E.I., πέρα από τα προβλεπόμενα στο νόμο, είναι δυνατή με απόφαση της Συγκλήτου και μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις.
- Αν για οποιονδήποτε λόγο σε ένα μάθημα δεν συμπληρωθεί ο αριθμός των διδακτικών εβδομάδων, το μάθημα αυτό θεωρείται ως μη διδαχθέν και δεν επιτρέπεται η εξέτασή του.
- Το Χειμερινό εξάμηνο αρχίζει την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου και το Εαρινό εξάμηνο λήγει το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου. Οι ακριβείς ημερομηνίες καθορίζονται από τη Σύγκλητο. Σε εξαιρετικές όμως περιπτώσεις, ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού και Θρησκευμάτων με πρόταση της Συγκλήτου ρυθμίζει την έναρξη και λήξη των δύο εξαμήνων εκτός των ημερομηνιών αυτών, ώστε να συμπληρωθεί ο αριθμός των εβδομάδων της παραγράφου 3.
- . Με τους Εσωτερικούς Κανονισμούς των A.E.I. ορίζονται τα σχετικά με τη δυνατότητα οργάνωσης και λειτουργίας θερινών μαθημάτων για ταχύρρυθμη διδασκαλία ή συμπλήρωση ύλης εξαμήνου.
- H βαθμολογία του φοιτητή σε κάθε μάθημα καθορίζεται βάσει της επίδοσής του στις γραπτές εξετάσεις των εξεταστικών περιόδων, από το διδάσκοντα. Οι διδάσκοντες μπορούν να οργανώσουν κατά την κρίση τους επιπλέον και προφορικές εξετάσεις ή εργασίες, εργαστηριακές ασκήσεις, κ.λ.π.
- Σε περίπτωση αποτυχίας σε Υποχρεωτικό Μάθημα, ο φοιτητής υποχρεούται να το επαναλάβει σε επόμενο εξάμηνο.
- Σε περίπτωση αποτυχίας σε Μάθημα Επιλογής, ο φοιτητής υποχρεούται ή να το επαναλάβει σε επόμενα εξάμηνα ή να το αντικαταστήσει με άλλο κατ' επιλογή μάθημα.
- O φοιτητής ολοκληρώνει τις σπουδές του και λαμβάνει πτυχίο, όταν επιτύχει στα προβλεπόμενα μαθήματα και συγκεντρώσει τον απαιτούμενο αριθμό διδακτικών μονάδων.
- Τα σχετικά με τον τύπο των χορηγουμένων πτυχίων και με την καθομολόγηση των πτυχιούχων καθορίζονται στον Εσωτερικό Κανονισμό του A.E.I.
- Το Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Μαθηματικών αποτελείται από δύο κύκλους εξαμηνιαίων μαθημάτων. τον κύκλο A και τον κύκλο B. O κύκλος A που αποτελεί τον "κορμό" του προγράμματος, περιέχει 20 Υποχρεωτικά Μαθήματα τα οποία παρακολουθούν όλοι οι φοιτητές. O κύκλος B περιέχει τα Μαθήματα Επιλογής.
- Το μετά τον κορμό Πρόγραμμα Σπουδών προετοιμάζει το φοιτητή για ενιαίο πτυχίο και παράλληλα, στα πλαίσια ελεύθερης επιλογής μαθημάτων, του δίνει τη δυνατότητα, εφ' όσον το επιθυμεί, να ειδικευτεί πιο πολύ σε κλάδους των Μαθηματικών όπως: η Μαθηματική Ανάλυση, η Άλγεβρα, η Γεωμετρία, η Στατιστική & Επιχειρησιακή Έρευνα, η Πληροφορική, τα Υπολογιστικά Μαθηματικά και η Μηχανική. H ειδίκευση/κατεύθυνση, δεν αναγράφεται στο πτυχίο αλλά σε ξεχωριστό Πιστοποιητικό που εκδίδεται μαζί με το πτυχίο και που φέρει τον τίτλο «Βεβαίωση Κατεύθυνσης».
- Kατά την κατανομή μαθημάτων, είναι δυνατός ο περιορισμός του αριθμού των φοιτητών που μπορούν να δηλώσουν Μαθήματα Επιλογής, που χαρακτηρίζονται ως εργαστηριακά ή ως μαθήματα υποχρεωτικής παρακολούθησης. Σε αυτήν την περίπτωση, οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές πρέπει να δηλώνουν το ενδιαφέρον τους σε προκαθορισμένες ημερομηνίες, πριν την έναρξη των δηλώσεων. Η αιτιολογημένη επιλογή του διδάσκοντα, η οποία θα ανακοινώνεται πριν την έναρξη των δηλώσεων μαθημάτων, μπορεί να βασίζεται στα ακόλουθα κριτήρια:
- Παρακολούθηση συναφών μαθημάτων
- Επίδοση
- Σειρά εκδήλωσης ενδιαφέροντος
- Εξάμηνο φοίτησης
Μαθήματα Ακαδ. Έτους 2021-2022
Στον πίνακα που ακολουθεί παρουσιάζονται αναλυτικά τα μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών, οι αντίστοιχοι διδάσκοντες κατά το Ακαδημαϊκό Έτος 2021-2022, οι Ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας (ή Διδακτικές Μονάδες) και οι Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) κάθε μαθήματος.
Σε κάθε μάθημα αντιστοιχεί ένας τριψήφιος κωδικός αριθμός, όπου:
- το πρώτο ψηφίο δηλώνει το εξάμηνο στο οποίο διδάσκεται το μάθημα,
- το δεύτερο ψηφίο δηλώνει τον Τομέα (το 1 αντιστοιχεί στον A' Τομέα, το 2 στον B', το 3 στον Γ' και το 4 στον Δ' Τομέα, ενώ το 0 δηλώνει ότι το μάθημα δεν ανήκει σε κάποιο Τομέα του Τμήματός μας ή ότι προσφέρεται από άλλο Τμήμα),
- το τρίτο ψηφίο δηλώνει το μάθημα του Τομέα στο αντίστοιχο εξάμηνο.
- Επίσης, το γράμμα Y δηλώνει ότι το μάθημα είναι Υποχρεωτικό, ενώ το E ότι είναι Επιλογής.
1ο ΕΤΟΣ
ΚΩΔ. ΑΡ | ΤΙΤΛΟΣ MAΘHMATΟΣ | ΔIΔAΣKONTEΣ | ΩΡΕΣ | ECTS |
---|---|---|---|---|
1ο Εξάμηνο | ||||
ΜΑΥ111 | Απειροστικός Λογισμός I | Κ. Μαυρίδης Ε. Νικολιδάκης |
5 | 7.5 |
ΜΑΥ112 | Θεμελιώδεις Έννοιες Μαθηματικών | Α. Τόλιας Χ. Σαρόγλου |
5 | 7.5 |
ΜΑΥ121 | Γραμμική Άλγεβρα I | X. Τατάκης Α. Μπεληγιάννης |
5 | 7.5 |
ΜΑΥ123 | Θεωρία Αριθμών | Ε. Κεχαγιάς Σ. Παπαδάκης |
4 | 7.5 |
2ο Εξάμηνο | ||||
ΜΑΥ211 | Απειροστικός Λογισμός II | Ε. Νικολιδάκης Χ. Σαρόγλου |
5 | 7.5 |
ΜΑΥ221 | Γραμμική Άλγεβρα II | X. Τατάκης Α. Μπεληγιάννης |
5 | 7.5 |
ΜΑΥ223 | Αναλυτική Γεωμετρία | Θ. Βλάχος Α. Σάββας-Χαλιλάι |
5 | 7.5 |
ΜΑΥ242 | Εισαγωγή στους Η/Υ | Χ. Παπαδόπουλος (Θ+Ε) Σ. Κοντογιάννης (Ε) Κ. Τζουβάρα (Ε) |
5 | 7.5 |
2ο ΕΤΟΣ
ΚΩΔ. ΑΡ | ΤΙΤΛΟΣ MAΘHMATΟΣ | ΔIΔAΣKONTEΣ | ΩΡΕΣ | ECTS |
---|---|---|---|---|
3ο Εξάμηνο | ||||
ΜΑΥ311 | Απειροστικός Λογισμός III | Ι. Γιαννούλης | 5 | 7.5 |
ΜΑΥ331 | Εισαγωγή στις Πιθανότητες | Κ. Ζωγράφος | 5 | 7.5 |
ΜΑΥ341 | Εισαγωγή στην Αριθμητική Ανάλυση | Φ. Καρακατσάνη | 4 | 7.5 |
ΜΑΥ343 | Εισαγωγή στον Προγραμματισμό | Χ. Παπαδόπουλος (Θ+Ε) Σ. Κοντογιάννης (Ε) Κ. Τζουβάρα (Ε) |
5 | 7.5 |
4ο Εξάμηνο | ||||
ΜΑΥ411 | Απειροστικός Λογισμός IV | Κ. Μαυρίδης | 5 | 7.5 |
ΜΑΥ413 | Εισαγωγή στην Τοπολογία | Α. Τόλιας | 5 | 7.5 |
ΜΑΥ422 | Αλγεβρικές Δομές I | Ε. Κεχαγιάς |
5 | 7.5 |
ΜΑΥ431 | Εισαγωγή στην Στατιστική | Α. Μπατσίδης | 4 | 7.5 |
3ο ΕΤΟΣ
4ο ΕΤΟΣ
ΚΩΔ. ΑΡ | ΤΙΤΛΟΣ MAΘHMATΟΣ | ΔIΔAΣKONTEΣ | ΩΡΕΣ | ECTS |
---|---|---|---|---|
7ο Εξάμηνο | ||||
ΜΑΕ711 | Συναρτησιακή Ανάλυση I | Β. Μπενέκας | 3 | 6 |
ΜΑΕ713 | Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις | Ι. Γιαννούλης | 3 | 6 |
ΜΑΕ718 | Αρμονική Ανάλυση | Ε. Νικολιδάκης | 3 | 6 |
ΜΑΕ725 | Θεωρία Δακτυλίων | Α. Μπεληγιάννης | 3 | 6 |
ΜΑΕ727 | Ευκλείδεια και μη Ευκλείδειες Γεωμετρίες | Θ. Βλάχος | 3 | 6 |
ΜΑΕ728 | Διαφορίσιμα Πολυπτύγματα | Α. Σάββας-Χαλιλάι | 3 | 6 |
ΜΑΕ731Α | Θεωρία Αποφάσεων-Bayes | Δ. Μπάγκαβος | 3 | 6 |
ΜΑΕ732α | Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας | Κ. Σκούρη | 3 | 6 |
ΜΑΕ733 | Παλινδρόμηση & Ανάλυση Διακύμανσης | Κ. Ζωγράφος | 3 | 6 |
ΜΑΕ741 | Βάσεις Δεδομένων και Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών | Σ. Κοντογιάννης | 3 | 6 |
ΜΑΕ743 | Εισαγωγή στη Μαθηματική Φυσική | Θ. Χωρίκης | 3 | 6 |
ΜΑΕ744 | Αριθμητική Επίλυση Συνήθων Διαφορικών Εξισώσεων | Μ. Ξένος | 3 | 6 |
ΜΑΕ745 | Θεωρία Αυτομάτων και Τυπικών Γλωσσών | Α. Τσιάκαλος | 3 | 6 |
ΜΑΕ746 | Θεωρία Γραφημάτων | Α. Τσιάκαλος | 3 | 6 |
ΜΕΤ704 | Φιλοσοφία της Παιδείας (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Π. Ηλιόπουλος | 3 | 6 |
ΜΕΤ705 | Ιστορία της Εκπαίδευσης (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Θ. Αθανασιάδης | 3 | 6 |
ΜΕΤ706 | Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης: Ζητήματα Κοινωνικών Ανισοτήτων (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Χ. Ζάγκος | 3 | 6 |
ΜΕΤ709 | Παιδαγωγική Ψυχολογία ΙΙ: Τα κίνητρα στην Εκπαίδευση (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Θ. Βαβίτσας | 3 | 6 |
ΜΕΤ718 | Θεωρία Εκπαιδευτικών Οργανισμών: Ο θεσμός του Πανεπιστημίου (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Σ. Κολυμπάρη | 3 | 6 |
ΜΕΤ719 | Παιδαγωγική Ψυχολογία Ι (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Θ. Βαβίτσας | 3 | 6 |
ΜΕΤ708 | Εκπαιδευτική Ψυχολογία (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Ψυχολογίας) |
Ε. Καραγιάννη- Καραγιαννοπούλου | 3 | 6 |
ΜΕΤ717 | Κλινική Ψυχολογία Ι: Προσανατολισμοί και Στοιχεία Ψυχοπαθολογίας (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Ψυχολογίας) |
Α. Παλαιολόγου | 3 | 6 |
ΜΟΙ715 | Οικονομετρία Ι (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών) |
Θ. Σίμος Σ. Συμεωνίδης |
3 | 6 |
ΦΥΣ001 | Στοιχειώδη Σωμάτια (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φυσικής) |
Α. Δέδες | 4 | 6 |
ΦΥΣ002 | Εισαγωγή στη Θεωρία Πεδίου (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φυσικής) |
Δ. Γιούτσος - Ι. Ρίζος | 4 | 6 |
ΦΥΣ004 | Βαρύτητα και Γενική Θεωρία Σχετικότητας (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φυσικής) |
Λ. Περιβολαρόπουλος | 4 | 6 |
ΠΛΗΡ002 | Βελτιστοποίηση (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Μηχ/κών Η/Υ & Πληροφορικής) |
Κ. Παρσόπουλος | 3 | 6 |
ΠΛΗΡ004 | Εξόρυξη Δεδομένων (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Μηχ/κών Η/Υ & Πληροφορικής) |
Π. Τσαπάρας | 3 | 6 |
8ο Εξάμηνο | ||||
ΜΑΕ817 | Κυρτή Ανάλυση | Μ. Σταματάκης | 3 | 6 |
ΜΑΕ821 | Ειδικά Θέματα Άλγεβρας | Χ. Τατάκης | 3 | 6 |
ΜΑΕ823 | Αλγεβρικές Δομές ΙΙ | Σ. Παπαδάκης | 3 | 6 |
ΜΑΕ832 | Στατιστική Ανάλυση Δεδομένων | Συμβασιούχος Διδάσκων | 3 | 6 |
ΜΑΕ835 | Μη Παραμετρική Στατιστική - Κατηγορικά Δεδομένα | Δ. Μπάγκαβος | 3 | 6 |
ΜΑΕ836 | Υπολογιστική Στατιστική | Δ. Μπάγκαβος | 3 | 6 |
ΜΑΕ840 | Παράλληλοι Αλγόριθμοι και Συστήματα | Σ. Κοντογιάννης | 3 | 6 |
ΜΑΕ841 | Ειδικά Θέματα Πληροφορικής | Μ. Μπέκος | 3 | 6 |
ΜΑΕ842 | Ειδικά Θέματα Αριθμητικής Ανάλυσης | Φ. Καρακατσάνη | 3 | 6 |
ΜΑΕ847 | Ρευστομηχανική | Μ. Ξένος | 3 | 6 |
ΜΑΕ801 | Αστρονομία | Α. Νίντος | 3 | 6 |
ΜΑΕ802 | Μετεωρολογία | Χ. Λώλης | 3 | 6 |
ΜΕΤ812 | Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Χ. Ζάγκος | 3 | 6 |
ΜΕΤ813 | Εισαγωγή στην Παιδαγωγική: Παιδαγωγικές Ιδέες και Εκπαίδευση (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Κ. Γκαραβέλας | 3 | 6 |
ΜΕΤ814 | Θεωρίες Αγωγής και Κοινωνικοποίησης: Παιδαγωγική Αλληλεπίδραση (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Λ. Μπενινκάζα | 3 | 6 |
ΜΕΤ816 | Παιδαγωγικά Συμπεράσματα Θεωριών Μάθησης (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Θ. Βαβίτσας | 3 | 6 |
ΜΕΤ817 | Κοινωνιολογική Θεωρία: Εκπαιδευτικές Προεκτάσεις (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Χ. Ζάγκος | 3 | 6 |
ΜΕΤ818 | Συγκριτική Παιδαγωγική (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Σ. Κολυμπάρη | 3 | 6 |
ΜΕΤ819 | Επιστήμες της Εκπαίδευσης ΙΙ (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φιλοσοφίας) |
Σ. Κολυμπάρη | 3 | 6 |
ΜΕΤ809 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία ΙΙ: Παιδική και Εφηβική Ηλικία (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Ψυχολογίας) |
Ε. Παπασταθόπουλος | 3 | 6 |
ΜΕΤ851 | Κοινωνική Ψυχολογία Ι (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Ψυχολογίας) |
Ν. Μποζαντζής | 3 | 6 |
ΜΟΙ811 | Εισαγωγή στα Οικονομικά ΙΙ (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών) |
Δ. Χατζηνικολάου | 3 | 6 |
ΦΥΣ003 | Κοσμολογία (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φυσικής) |
Π. Καντή - Λ. Περιβολαρόπουλος | 4 | 6 |
ΦΥΣ005 | Φυσική Πλάσματος (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Φυσικής) |
Γ. Θρουμουλόπουλος | 4 | 6 |
ΠΛΗΡ001 | Υπολογιστική Γεωμετρία (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Μηχ/κών Η/Υ & Πληροφορικής) |
Λ. Παληός | 3 | 6 |
ΠΛΗΡ003 | Μηχανική Μάθηση (συνδιδασκαλία με το Τμήμα Μηχ/κών Η/Υ & Πληροφορικής) |
Κ. Μπλέκας | 3 | 6 |
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
To Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ) του Τμήματος Μαθηματικών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (Π.Ι.) λειτουργεί από το ακαδημαϊκό έτος 1993-1994 με βάση την Υπουργική Απόφαση Β1/715/23-9-1993 (Φ.Ε.Κ. 787/6-10-1993). Από το ακαδημαϊκό έτος 2006-2007 λειτουργεί με το αναμορφωμένο πρόγραμμα το οποίο εγκρίθηκε με την Υπουργική Απόφαση αριθμ. 103282/87 (Φ.Ε.Κ. 1788/8-12-2006, τ. Β΄). Μια τρίτη αναμόρφωση του προγράμματος έγινε το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015, σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση αριθμ. 124475/Β7/2014 (Φ.Ε.Κ. 2223/13-8-2014, τ. Β΄), με την οποία και λειτουργεί. Το Πρόγραμμα οδηγεί στη λήψη Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) στις παρακάτω ειδικεύσεις:
- Α. Μαθηματικά (Ανάλυση-Άλγεβρα-Γεωμετρία)
- Β. Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα
- Γ. Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και Πληροφορική
- Δ. Μαθηματικά για την Εκπαίδευση
Η ειδίκευση Δ δεν θα λειτουργήσει για το τρέχον Aκαδημαϊκό Έτος.
Αντικείμενο του Π.Μ.Σ είναι η εμβάθυνση σε γνωστικές περιοχές της Μαθηματικής Επιστήμης όπως αυτές αναπτύσσονται και εξελίσσονται στη σύγχρονη εποχή, με τους διαφόρους κλάδους και τις επιμέρους ειδικεύσεις τους.
Σκοπός του Π.Μ.Σ. είναι η παροχή εξειδικευμένων γνώσεων σε όλους τους κλάδους των Μαθηματικών Επιστημών, ώστε οι κάτοχοι του απονεμόμενου Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) να έχουν αυξημένες ικανότητες εφαρμογής των σύγχρονων κλάδων, ειδικεύσεων και κατευθύνσεων των Μαθηματικών στο επαγγελματικό τους περιβάλλον.
Υποκατηγορίες
Ανακοινώσεις
- 01Απρ Λειτουργία Ψηφιακής Πύλης e-Αιτήσεων (DocuGate) 01-04-2025
- 31Μαρ Υποτροφίες σε Αρτινούς φοιτητές 31-03-2025
- 31Μαρ Δήλωση και διανομή ακαδημαϊκών συγγραμμάτων (2024-2025 εαρινό) 31-03-2025
- 27Μαρ Αιτήσεις για Πρακτική Άσκηση 27-03-2025
- 24Μαρ Υποτροφίες για Υποψήφιους Διδάκτορες και Μεταδιδάκτορες από τον ΕΛΚΕ του ΠΙ 24-03-2025
- 22Μαρ Διακοπές ηλεκτροδότησης στα κτίρια της Πανεπιστημιούπολης 22-03-2025
- 21Μαρ Ορκωμοσία 31ης Μαρτίου 2025 21-03-2025
- 17Μαρ Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος: Πρακτική Άσκηση, Εαρινό 2024-2025 17-03-2025
- 11Μαρ Προγραμματισμένες Διακοπές Δικτύου Δεδομένων στο Κτίριο του Τμήματος Μαθηματικών στις 12/03/2025 11-03-2025
- 10Μαρ Ομιλίες στα πλαίσια του Erasmus+ 10-03-2025
Σεμινάρια - Διαλέξεις - Ημερίδες
02 Απριλίου 2025, 13:00, Aίθουσα 201α
Εβδομαδιαίο Σεμινάριο
Jacek Hejduk: On the classical density topology and its generalizations
02 Απριλίου 2025, 14:00, Aίθουσα 201α
Εβδομαδιαίο Σεμινάριο
Marek Majewski: Optimality conditions for Lagrange problem with fractional partial system
03 Απριλίου 2025, 14:00, Aίθουσα 201α
Εβδομαδιαίο Σεμινάριο
Άρτεμις Βογιατζή: Quartically Pinched Submanifolds for the Mean Curvature Flow Sn